digabuu  |  askelma 4

Vuosisuunnittelu

Oletko sinäkin joskus sanonut tai ainakin ajatellut mielessäsi, että kunnollisen suunnitelman tekemiselle ei ole aikaa? 

Et ole ainoa. Moni ajautuu toteuttamaan markkinointitoimenpiteitä ilman tarkkaaa suunnitelmaa. Joskus nopeasti ja luovasti toteutetut toimenpiteet ovat hyviä ja tuovat tuloksia. Jos kuitenkin haluat saada markkinoinnin keinoin pysyviä, jatkuvia tuloksia, markkointisuunnitelma on ehdottomasti tarpeellinen.

Markkinointisuunnitelma auttaa hahmottamaan toimenpiteitä ennakkoon. Siinä mietitään, kenelle halutaan myydä, mitä halutaan myydä, missä halutaan myydä ja milloin. Digapuu tarjoaa konkreettisia neuvoja ja esimerkkejä siitä, millainen on hyvä vuosisuunnitelma ja miten se kannattaa tehdä.